Su iki gündür ara ara bel ağrısı yaşıyorum,bizim buralarda da hep oğlanın sancısı bele vurur falan derler. Erkek çocuğu olan hanımlar doğum belirtilerinizde var mıydı böyle bir durum? Bir de geçen yine burda görmüştüm belin agridikca acilman oluyordur demişti birine doktoru bu ne kadar doğru acaba şuan 36+4 üm, böyle şikayeti olup 38-39-40 haftayı dolduranlar var mı?