7+3 tüm hep çok ağrım oluyordu ve 10 gündür kahverengi lekelenmem oluyordu cumartesi kanamaya döndü bu lekelenme ve hemen hastaneye gittim yolk kesesi ve kese görünüyor fakat bebek görünmüyordu zaten , o gün 2 farklı doktora gittim birisi normal geç döllenmeden dolayı görünmüyor olabilir kese arkasında kanama alanı görünmüyor dedi gönderdi diğeri sağlıklı bir gebelik olarak görünmüyor ama bir kaç gün daha bekleyelim belki bebeği görürüz dedi , ve bugün gece 3 de hayatımda yaşamadığım şiddette ağrıyla uyandım kıvranıyordum resmen ve kanamam da çok artmıştı hemen acile gittik ve düşük yaptığımı hemen kürtaja alınacağımı söylediler , hem çok ağrım vardı hemde az çok bende bu sonucun olacağının farkındaydım ama yine de bir ümit belki her şey yolunda gider diye ümit ediyordum ama ne yazıkki olmadı çok üzüldüm ilk gebeliğimdi bir de . Bundan sonrası için sanırım daha dikkatli ve tedirgin olacağım böyle bir durum yaşadığım için , ama demek ki nasipte şu an yokmuş , sizinle paylaşmak istedim.