Kızlar 14 haftalık oldum doktorum ilin en iyi doktoru ama benim bir türlü içim ısınmadı ne söylesem şakaya vurarak bozuyor gibii hissediyorum değiştirsem mi diye düşünüyorum ama bi kaç kere olumsuz gebelik yaşadığım için cesaret edemiyorum Doktor’un bilgisine güveniyorum bir yandan ama bir yanımda ısınmadı rahatça soru bile soramaz oldum sizce değiştirsem ne zaman değiştirmeliyim?