Selam kızlar adet günüm 3 gün geçti ve kan testi yaptım bugün ve sonucum 678 çıktı şuan normalde ilk adetimin 32.günündeyim.
-Sizce kaç haftalık hamileyimdir?
-Doktora gitsem bebek kesesi görülür mü veya değeri kaç olması gerekiyor kesenin görünmesi için ?
-2 sene önce 9.haftalık bebeğimin kalbi durması sonucu düşük yaptım o yüzden tedirginim bu durumu yaşayan var mı ? Sizce hemen doktora gitmeli miyim
Cevap verirseniz çok memnun olurum