Merhabalar canlar bugün adetim tam 13 gün geçti 1 hafta önce beta baktırdım 0.0 çıktı hala adet olmadım bütün testler negatif acaba yarın tekrar kan versem beta yükselmiş midir ya hamile değilsem neden adet olmadım anlamasın son adet tarihim 28 Eylül çevremdeki bazı kişiler geç döllenme diyor ama bu saate kadar belli olmuş olması gerekliydi değil mi?🥺