Sedaergn yoga değil ama hamilelik pilatesi yapıyorum. Hamilelikten önce de crossfit yapıyordum . Hamile olduğumu öğrenince ağır bir spor olduğu için bırakmıştım.3 ayı geçince de pilatese başladım. Bel ağrılarına çok iyi geliyor. Esneklik kazandırıyor, kas gruplarını güçlendiriyor. Birde normal doğum istediğim için hareket etmen şart dedi doktorum bende pilatesi tercih ettim.