Allah aşkına, hic mi tatlı yemiyorsunuz? Hiç mi gazoz içmiyorsunuz? Paketli tükettiğiniz ürün içeriğini biliyor musunuz? Kullandığımız ilaçlar cabası. Cidden 50,75,100gr glikoz. Yükleme diyorsunuz bi de. Onu sanki damarlarınzdan enjekte ediyorlar. Bu kadar zararlı olsa doktor neden yaptır desin. Ki ailede genetik şeker varsa öneriliyor zaten. Bu kadar düşünmeye ne gerek var anlamıyorum.