Dün akşam kanlı akıntım geldi. Doktora gittim, düşük riskin var dedi ultrasonla baktı çok şükür kese göründü 5 haftalık hamileyim bana düşük riski için ilaç yazdı onu kullan dedi ama çok şükür bugün kanlı akıntım gelmedi bol bol dinlen uzan seyehat etme dedi doktorum. Bunu yaşayan var mı aranızda, önereceğiniz şeyler var mı?