Kızlar dün bir anda idrarımı tutamadım daha önce böylesi hiç olmadı ve ben de tabiki suyum geldi sandım 😁 apar topar acile gittik. Ebe baktı sorun olmadığını söyledi ama yine de nst’ye bağladı ve düzenli sancılarım çıktı 🤪 Allahtan nöbetçi doktor kendi doktorumdu hemen ilgilendi. 2 tüp serum sonrası yine sancılar devamlı ve hissedilebilir olunca hoop yatış. 4 adet yarım saat arayla ilaç aldım. İlkinden sobra ağrılarım düştü. Çok şükür açıklığım da yoktu ama korkuttu bizi minik kızımız 😁 dün ilk doz bugün 2.doz ciğer geliştiricimi olacağım. Size tavsiyem bu aylardan itibaren kendinizi yormayın ve yorucu uzun yürüyüşlerden kaçının. Sonra bebek çıkıcam buradan diye sancı yapıyor 🙊🤓