Bebeğimin karnımda hareketlerini hissettiğimden beri çoğunlukla hıçkırdığını hissediyorum . Bu normal mi ? Yani günde 1 kere uzun olmayan bir şekilde hıçkırıyor çocuğum karnımda ☺️☺️☺️Siz de böyle mi hissettiniz yoksa ben mi çok dinliyorum bebeğimi :)