Rahimezeynep Merhaba güzel anneler doğumuma az kaldı kontrol için Ümraniye eğitim araştırma hastanesine gidiyodum ama bana çok uzak kaldığı için doğumu yakin bı yerde istedim Sultanbeyli devlet hastanesinde doğum yapıp memnun kalan var mı acaba
Sumeyye02 Rahimezeynep Sultanbeyli devlette gözde ebe var gözde azal ona denk gelirseniz çok iyi bir ebedir kendisi