Bende 37+4 üm bugün. Karin ağrılarım kasik ağrılarım başladı. İlk kez oluyor. Bu sanci mi demek. Doğum başladığını nasil anlicam tedirgin oluyorum. Böyle aşağı doğru bi baski hissediyorum. Ama bebek daha kanala girmemis bugun muayene oldum. Kanala girmeden açıklık da olmuyor su da gelmiyor değil mi