Kızlar 2 cm açılmam var ama ne sancı ne suyum hiçbirşeyim yok. 40. Haftadayız bebeğin gelmeye niyeti yok sanırım. Bu otu şimdiden suya koymak istiyorum. Belki sancıyı getirir veya açılmayı hızlandırır. Bi sakıncası olur mu sancımız olmadan suya koymakta ?? Birde normal içme suyuna mı konacak, yoksa ot kaynatılacak mı