Eyllgmzli 29 haftalık hamileyim bebegimin kalbi delik denildi damarında darlık var kalbinin bir tarafı diger tarafına göre eşit gelişememiş korkuyorum böyle durum yaşayanlar var mı yazsınlar lütfen Erken doğuma falan sebep olur mu ??
Irmakelizim06 Eyllgmzli kalbinin bi tarafının gelişmemesi ne kadarmıs acaba ablamın 2 bebeğinde kalbinin yarısı gelişmemiş oluyodu biraz sıkıntılı bi durum bu delik olması sıkıntı değil ameliyatı çok basitmiş korkulcak bsey değilmiş
Irmakelizim06 Eyllgmzli kalbinin bi tarafının gelişmemesi ne kadarmıs acaba ablamın 2 bebeğinde kalbinin yarısı gelişmemiş oluyodu biraz sıkıntılı bi durum bu delik olması sıkıntı değil ameliyatı çok basitmiş korkulcak bsey değilmiş
Minnos53 Eyllgmzli sakın endişelenme benim arkadaşımada öyle söylendi fakat bebek büyüdükçe kapanıyormuş %90
Sumeyyye Bende de detaylıda kalbinde delik var dendin ama çok küçüktü kapandı şuan şükür. Fetal eko yaptırdım sizde yaptırın daha detaylı bilgi alırsınız
Eyllgmzli Sumeyyye onu da yaptırdım doktor kendiliğinden geçecek kadar küçük bisey degil doğumdan sonra ilacla ya da ameliyatla tedavi edecez dedi o yüzden korkuyorum 😔
caglademir canim 19. hafta detaylida cok ufak bi delik var ama doguma kadar kapanir, yine de not aldim cocuk dogduktan sonra bakilcak demisti. Ama daha ileri bi haftadasin, sordun mu napmayi planliyo doktor? Erken dogum sebebi olcagini sanmam
Eyllgmzli caglademir doğumdan sonra ne boyutta olduğuna bağlı dedi ilaçla tedavi Olabilirse olacak daha ileri boyuttaysa ameliyat dedi
Eyllgmzli Irmakelizim06 çok fazla değil ama eşit şekilde gelişmemiş dedi damarı darmış kalbinin bir tarafının ama çok dar değilmiş eger cok dar olsaydı daha fazla gelişmezdi dedi
Eyllgmzli Minnos53 inşallah özele gidiyordum bu durum çıkınca araştırma hastanesine gidiyorum mecburen
caglademir Eyllgmzli Siz icinizi rahat tutun, yeterki hayati bi sey olmasin, gerisinin hep caresi var❤️ Bana da doktor olumcul bi sey olmaz bu rahat ol askere falan almazlar en fazla demisti kapanmazsa demisti☺️
Minnos53 Eyllgmzli arkadaşımın bebeği düzeldi inşallah Bi sıkıntı çıkmaz ama her zaman kötüyü düşünme iyi bak iyi olsun inşallah 🙏🏻
Eyllgmzli caglademir ayy insallah kapanır geçer😇 üzülmemeye çalışıyorum hayırlısı diyorum herşey allahtan gelir ama korkularım var işte