Sedef123 Kızlar gebeyim tokluk kan şekeri olcturcem kahvaltidan 2 saat sonra bu 2 saatlik süreçte su icebilirmiyim
serapinci Sedef123 bende onu çok merak ediyorum ya birde bu iki saat içerisinde hiç bişey de yemiyoruz değil mi 😳🤔
Kanarya Sedef123 bana sağlık ocagındaki hemşire kahvaltını yap 2saat snra gel demişti , aradaki süreçte bişey yiyip içmemiştim
Ntlz Sedef123 bende tokluk kan sekeri verdim o iki saatlik surecte su dahi icmiceksin demisti hemsire. Acliktada oyle hic bisey yiyip icmeden gelceksin demisti
YagizAsyaMom Sedef123 ilk 1 saat değerinin 140 altında olması gerekiyor ve evet su içebilirsin çok güzel şekeri düşürür idrara çıkarttığı içinn
Destina21 Tokluk şekerimi hergun ölçüyorum doktor bana yemekten 1 saat sonra ölç demişti parmaktan ölçüyorum..
Destina21 Sedef123 evet gizli şeker 😟 inşallah zarar vermez yarın kontrolüm var bakalım ilaç mi kullanıcam..