Selam arkadaşlar ameliyat olduğum 1 ay oluyor,ameliyatdan 1 hafta sonra regli oldum doktorum 1,2 ay düzensizlik olucak dedi geçte ola bilirsin erkende ola bilirsin dedi.regli bitdikten sonra ağrım falan hiç olmadı sadece akıntılarım var bu normal mi? Şeffaf oluyor çoğu zaman içinde 1 damladan bile az pembemsi akıntıda oluyor.bunlar normal mi? Yaşayan oldu mu?