Kızlar 9 haftalık hamileyim. Bugün Zeynep kamil hastanesine gittim. Toksoplamaz enfeksiyon tanısı konuldu. İgG avidite testi için tekrar kan alındı. Şimdi sonucu bekliyorum. Ama beklerken de canımdan can gidiyor. Doktorlar bu enfeksiyonun bebeğin beyin gelişimine zarar verebileceğini ve eğer istersem aldırabilecegimi söylediler. Tabi ki asla böyle bir şey yapmam. Ama bebeğime bir olacak diye çok korkuyorum. Herşey test sonucuna bağlı. sizin başınıza da geldi mi böyle bir şey?