Selam🌺 Ben 1 ay olucak dış gebelik ameliyatı oldum,tüpüm alındı.ikinci hamileliğimdi ve ikiside hüsran.Allah sizlerden uzak eylesin.
Ameliyatdan 1 hafta sonra regli oldum.Doktorum biraz duzensiz ola bilir dedi korkma.
Artık 1 ay olucak ağrım falan yok.Bazen oluyor çok az ve biraz akıntılarımda var.Doktorum normal olduğunu söylüyor.
Başına gelen oldumu böyle ameliyat?
Artık 1 ay oluyor korkucak bir şey olursa şimdiye kadar olurdu dimi? Ben biraz korkağım.