ilyd01 Doktora bugün gittim keseyi gördüm dedi ama hafif kanama var dedi bunu önlemek için bir iğne yaptılar birde progestan verdi vajinadan al dedi 14 gün sonra gel dedi kalp atışını duyarsın dedi sizce o zamana kadar bu risk ortadan kalkar mı?
yusmer04 ilyd01 bende aynı durumdayım canım. Kese etrafında kanama alanı varmış gebeligimin başından beri kahverengi akıntım var progestan kullanıp istirahat ediyorum 8+5 oldu hâlâ devam ediyor akıntım ara ara kasik ve bel ağrısı oluyo
Sibel0812 ilyd01 uzan ayaklarını sürekli havaya kaldır sadece lavabo için kalk o güne kadar inşallah bişi olmicak canım strese sokma kendini 🤲
Yarenylmz @ilyd01 aynısını yaşadım dinlen hiç zorlama kendini 17 haftalık oldum yeni düzeldi daha kanama alanım