Nursl7 ben önermiyorum. Bana birsuru şey söyledi böbrek büyümesi , rahim de direnç , bebeğin kafası büyük, bacakları küçük daha neler neler….. Sonrasında devlet hastanesi görünce direkt perinatoloji yönlendirdi gittim çok şükür dediklerinin tek 1 tanesi bile çıkmadı.. perinatoloji dedi ki bir deli kuyuya taş atmış 40 akıllı çıkarmaya çalışıyor..