Kızlar 8 Kasım beta HCG değerim 101 çıktı adet gecikmesinden 2 gün sonra test yaptırdım. Bugün normalde 5+5 olmam lazım az önce muayeneye gittim doktor karından muayene etti birşey gözükmüyor dedi tekrar kan aldı yarın sonuca göre bakalım dedi. Hamilemisin dedi evet pozitif çıktı dedim. Başına böyle gelen biri var mı acaba geç döllenme mi olmuş.