Fidan_14 Senabozdemir bende çok şukur iyi gidiyor nefes darlığımız var ozonaterapiya gidiyoriz oksigen almak için
Fidan_14 Senabozdemir Bebeyim çok haraketlo ve dpktor oksijeni çatmadığınl söyledi Bende nefes alamıyorum agzı acık uyuyorum geceleri 5seans gidicem 3 seans gitdim nefes darlığım duzeldi biraz Yemey yeyemiyordum uyuyamıyordum Sanki ciyerlerime hava çatmıyordu Biliyormusun ne oldigunu ozonaterapiuanın?
Senabozdemir Fidan_14 hayır ılk defa duydum bende nefes darlığı yaşıyorum aşktı derecede burun tıkanıklığı yaşamaya başladım konuşurken sırt üstü yatarken nefesım çok daralıyor zor toparlıyorum