Efulie 6+3 günlüğüm bugün randevum vardı bebek görünmedi Perşembe tekrar çağırdı acaba o gün görünür mü acaba 🤔
guzelanne01_ Efulie şuan aynı bende öyleyim morelsizimde 2 ci gebeliğim ama üzerimde bi kötü enerji oldu aynısını dedi doktorda bana bizde kese var hatta bebek görmek için haftaya gel dedi
busetekerr Efulie benimde 5+5 olmam lazım bugün ama doktor karından baktı hicbirsey gözükmüyor dedi hatta gebe misin emin misin dedi evet kan testi pozitif çıktı dedim. Kan aldi sonuçlara göre bakacağız dedi
guzelanne01_ Efulie ben kaç haftalık dedim kesenin haftası görülmezki dedi doğru aslında bu haftaya gel bebeği görürsem haftası belli olur dedi
Yarnn Benim 9. Haftada bebek göründü öncesinde kanda çıktı kese göründü ama bebek görünmemişti çok şükür şimdi herşey yolunda
busetekerr Efulie Umarım öyle olur Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza alabileceğimiz evlatlar nasip etsin🙏♥️