Gns-gur olabilir benimde 17+5di sanırım ilk gece yatacağımda hissetmiştim karnımın baya altında 3 kere pıt pıt pıt diye attı :) sonra ben herhalde gaz yada damar felan diye düşündüm, çünkü doktor 20.hafta hissedersin demişti, o haftalar hep günde 3 4 anca gece yatacağımda hissediyordum, haftam ilerledikce otururkende hissettim, ayaktaykende, yatarkende :) sonra dedim bu bebiş hareketi :) ama ben hep sağa yatınca hissediyorum nedense :) sonra gece bazen uyanıyorum bi bakıyorum kıpırdıyo felan karnımda acıkmış oluyo herhalde bebiş acıkmış diyip hopp gece yemek yiyorum :) şuan 19+2 iyice hissetmeye başladım yani öyle güçlü hareket değilde günde 5 defadan fazla hareket hissediyorum çok güzel duygular, Allahım herkeslere nasip etsin 🧚💚🥰