tubyl  @2prensesannesiiii @Gulsen4224 Merhabalar güzel teyzelerim aranıza yeni katıldık 12+6’yız şükür bizim için vaktiniz var ise cinsiyet tahmini yapabilir misiniz ❤️❤️❤️❤️
koohydal tubyl ya 12+6da o kadar büyükmü oluyor bebek? benimde 12nci haftam ama göbeğim yok nereye sığıyor acaba
tubyl koohydal nereye sığdığını bilemiyorum 😂fakat evet bu kadar büyük oluyor bir hafta önce hiçbir yeri belli değildi ultrason cihazları da çok farkettiriyor ❤️