elmaserkc21_ Kızlar son 3 günümüz kaldı Kafama takılan biseu var Ic çamaşırm devamlı ıslak oluyor Acaba suyummu geliyor bana mı öyle geliyor kokusuz
Thaaa elmaserkc21_ olabılır cnm ılk hamılelıgmde bende 37+3 günlük doğum yaptm doktora gtmedn oncekı alsam hep ıc çamaşırm ıslanırdı devamlı degstrrme ıhtıyacı duyuyordum sabah doktora gttgmde suyum bıtmstı sezeryana gırdım sen doktorunla görüş daha ıyı olur
gkcnn elmaserkc21_ yüksek ihtimal suyunuz olabilir benim de sızıntı şeklinde gelmişti devamlı iç çamaşırım ıslaktı doktorunuza bir görünün isterseniz
elmaserkc21_ gkcnn belirli bi doktorum yok randevu alamıyorum devletten pek de acilden girsem bakarlar mi ki