SinemCats Citlembikk bende başından beri regenesis max kullaniyorum biraz pahalı ama icinde hersey var
Denizz4 Citlembikk evet ama benim üçüncü aydan sonra bırak dedi sadece Demir ilacı verdi bir de D3 , şu an 23. Haftadayım sadece bu iki ilacı alıyorum
Citlembikk Denizz4 evet kimilerine bıraktırıyormuş neden acaba sebebini söyledi mi doktorunuz ben de haftaya gideceğim nasipse 12 haftalık oluyoruz sorucam
1234momsss Citlembikk regenesis max omega 3 ise eğer ben 3. Aydan beri onu kullanıyorum suan 38+3 üz doğuma kadar devam dedi bebeğe cok faydası varmış
Citlembikk 1234momsss evet canım tam o ben isminin hepsini yazmadım dün eczanedeki kadında hamileler bunu kullanıyor dedi
Nurrrr90 Citlembikk ben kullanıyorum canım bilen birisi tavsiye etti doktorda onayladı gayet memnunum içinde baya bişeyler var tavsiye ederim
Denizz4 Citlembikk doktorum içinde çok vitamin var senin değerlerin iyi dedi o yüzden bıraktırdı , vitaminin fazlası da zararlı dedi
Citlembikk Denizz4 tekrar kan alınıp ne zaman bakıyorlar değerlere bi en başta bakıldı bana haftaya 12 haftalık olacağım nasipse
Denizz4 Citlembikk bizde kan uyuşmazlığı da olduğu için takip altındayım her ay kan veriyorum , ama doktora siz de söyleyebilirsiniz değerlerim ne durumda bakalım diye
Tugbacmnn Citlembikk dün kontrolüm vardı kendini çok zorlama içebiliyorsan iç dedi bebişle her şey yolunda olduğu için çok sorun etmiyor