Selam arkadaşlar nasılsınız 10+6 Dayım şimdiye kadar Dr. Tavsiyesiyle elenatal 2 kullanıyordum ama etrafımdaki eczanelere sordum artık üretilmiyor dediler regenesis diye bi folik asit önerdiler kullanan var mı aranızda yada sizler neler kullanıyorsunuz