Kızlar merhaba,
Bugün doktora gittim 38. Haftamdayım 2 cm
açıklığım var bebişin de başı kanala iyice girmeye başlamış 1 haftaya gelir diye düşünüyorum dedi doktorum.
Beni tatlı bir telaş sardı herşeyim hazır içim içime sığmıyor.
Nasip olursa normal doğum olacak
2cm açıklıktan sonra ne kadar sürede doğumunuz gerçekleşti. Tecrübeli annelerden bunu öğrenmek istiyorum☺️