Baby___00 Arkadaşlar merhaba regl gecikmem olduğu için [doktor](dubhaston verdi ve bitmesine 1 gün kaldı bende merak edip Ovülasyon testi yapim dedim gece ve sabah yaptım ikisi de kırmızı çizgi hatta ikisininde t çizgisi koyu bu sonuç nedir nolur bilen yardım etsin https://imgyukle.com/i/JrKfF0
msmerveacar Baby___00 merhaba ovulasyon testinde çift çizgi yumurtlama dönemi demektir. Yani birliktelikte hamile kalma olasılığı yüksek olur
Baby___00 msmerveacar ama regl olmadan nasıl yumurtlama oluyor 27 gün oldu toplam regl olmayalı dubhaston bitmesine de 1 gün kaldı :(
Baby___00 bsranur123 dün Ovülasyon testini yapmadan denedim erken gebelik testiyle zaman geçtikten sonra varla yok arasında birşey çıktı :(
Baby___00 msmerveacar 1 önceki reglm 1 ay sonra olmuştu yine gecikince doktor dubhaston verdi Ama bi sorun yok dedi baktı
Damcas- Emin olmak için bir kaç gün bekle testi tekrarla yada gidip hemen kan ver için rahatlaması açısından