NurayHamzaKapar evet ilk çatıda eve gidince nişanın geldi kan şeklinde ve 1 cm açılman var demişti ama su gelmedi sancı da yoktu nerdeyse 10 gün daha o şekilde geçti en sonunda yine gittim 2 cm dedi suyun çok daha vakit var dedi ama bebek hareketleri durduğu için 41.haftaya girdiğim için suni sancı ile doğum yaptım