Assdf 24 haftalık hamileyim göğüs kafesimde batma hissediyorum sağ tarafım sanki bıçak saplanır gibi masa başı çalışıyorum bundan olabilir mi ya da bu durum normal mı acaba bunu yaşayan var mı?