Umay255 Kızlar 36 haftama gircem hastane çantami hazirladim eksiklerimi söylerseniz sevinirim Bebek için 🥰 10′lu hastane çıkışı 2 takım 5 hastane çıkışı. / Yedek 2 zıbın uzun kollu 2 tane alt pijama. 2 müslim örtü 1 tane kalın battaniye 2 çorap 10 tane bez alt açma örtüsü. pişik kremi ıslak mendil bebek pamuğu 2 emzik biberon ve süt sağma pompası Anne için 🤰. 1 tane lohusa gecelik sabahlık. 1 tane lohusa alt üst pijama. Havlu depent orkit 3 tane iç çamaşırı. 2 tane çorap hırka terlik taç düzleştirici. Krem aldim göğüs pedi makyaj malzemeleri bunlar var suanlik eksik varmı başka sizce
zeynepaylaipek Umay255 kağıt havlu da koymuştum onu göremedim ekliyeyim dedim. Emzik ve biberona gerek görmüyorum doğar doğmaz vermedim ben emzik birkaç gün kendini topladıktan sonra verdim biberon da mama verirlerse kendileri ordan kaşık biberonuyla besliyorlar.
_edakrsu22 Umay255 bende koymadım biberon süt sağma makinesi makinası çünkü çoğu hastanede biberon falan yasakmış süt sağma makinesi hastanelerde.varmis lazım olursa verirler
Elif927 Umay255 Göğüs ucu kremi , pipet , şarj mak. , havlu , eşe pijama terlik gömlek . Emzirme sütyeni ve atleti . Havlu kağıt . Çöp poşeti . Belgelerin , kimlik . Yedek maske , kolonya yada dezenfektan
zeynepaylaipek Umay255 emzik sizin tercihinizdir tabi ama ilk günler ben verme taraftarı değilim sarılık olayı da atlatildiktan sonra vermek daha iyi biberona da ihtiyaç duymadık biz onlar mama vereceklerse kendileri hazırlayıp getiriyorlar
Elif927 Umay255 Rica ederim ne demek umarım yardımcı olabilmişimdir 😊 güzel doğum olur hepimiz için 🤲🏻🤲🏻🌷😊
LmnLcheesecake Umay255 Evet bende 37. Haftamdayım geçen hafta son tahlilleri yaptırdı doktorum, dün de kontrolüm vardı bu sonuçları yanından hiç ayırma acil birşey olur lazım olur felan dedi sizinlede paylaşmak istedim.❤️
Seyma0323 Canim eğer sezeryan olucaksan nescafe ekliyebilirsin ve ben bezi 15 adet koydum belki 10 az gelebilir
Umay255 Seyma0323 bugün bakicak işte sezeryan mi diye onları da eklim burdan bakarak eksiklerimi tamamlıyorum🥰
dilinkopsunemi-bisus Umay255 bebek için çorap az olabilir mi ki diye düşünüyorum sonuçta kan vs alırlarsa batmaz mı bide emzirme sütyeni koydunuz mu kirliler için çöp poşeti olabilir ıslak mendil koyabilirsiniz bide hastane için evrak dosyası yaptınız mı o da lazım olur bebeğe bere koyabilirsiniz koymadıysanız
Umay255 dilinkopsunemi-bisus koydum kuzum 2 tane emzirme sudyeni çöp poşeti zaten gelen giden için sarma börek yaptim dolaba koydum bide kurabiye felan yapılacak