Bebekdelisi vardı evet. Şöyle söyleyeyim sınavdan çıktım ve saat 16.30′dan başladı sancım (ben karın ağrısı diye biliyordum. İlk gebeliğim ve tecrübesizim) ve ertesi gün öğlene kadar sürdü. Tabi sabah koşarak doktoruma gittim. Meğersem sancı çekmişim ve açılmam olmuş. Hemen hastaneye yattım ve serum ve antibiyotikle kendime geldim. 5 gün 4 gece kaldım. Kaldığım sürede de antibiyotik kullandım bayağı. Taburcu olurken de progesterona devam etmem için doktorum yazdı ve o gün bugündür de kullanıyorum. 200 mglık olan Progesterondan kullanıyorum.