Bişey sormak istiyorum 36+4 ikizlerime hamileyim sancı nasıl bişey? bide karnım 2-3 gündür fena kaşınıyor kasılmalarım iyice arttı ve daha uzun sürüyor bide arada nadir olarak rahmime iğne batırıyolar sanki saniyelik sürüyor ama canım yanıyor dünden beri tadım yok ama doktora gitmeye korkuyorum doğum olur diye gerci 22 kasıma gün aldım birşey kalmadı ama ben kendimi o güne ayarladım psikolojik olarak zaten doğum korkumda var. Bilemedim ya cok stresliyim şu an ve bebekler cok hareketli bugün 🥺