Merhaba kızlar, 30. Haftamdan beri düzenli sancılarım çıkıyor. Doktorum 34ü görsek iyi demişti. Çok şükür 36yı yarıladık.
Bugün yeniden muayenede sancım çok çıktı ve sancı olduğu için çatı muayenesi yaptı.
2 Cm açılmam olduğunu söyledi. İki üç güne doğacak hazır ol dedi.
Çatı muayenesinde canım yandı sabrettim anlık ağrılar sonradan geçti ama normal doğum yapabilir miyim, çatı da canı yanıp normal doğuran var mı?
Açılmam çoğalsın diye ne yapabilirim? Normal doğumu güzel geçenlerden motive ve dua bekliyorum.🥺