skr0306 , @Melez4453 bende 30 hafta 5 günlük hamileyim, benimde bebeğimin kalbine giden ana damarları ters, akcigerine giden damarında daralma var ve kalbinde büyük bir delik var, benimki de doğar doğmaz ameliyata alınacak diyorlar, ege üniversitesine gidiyorum bende, bende çok üzgünüm, korkuyorum ama inanıyorum ki rabbim inşallah evlatlarımızı bize bağışlayacak, ümidimizi hiç kaybetmeyelim arkadaşlarım, çıkmadık candan ve Allahtan ümit kesilmez, moral motivasyon çok önemli bu süreçte, birbirimizi takip edelim, hep iletişimde kalalım, damdan düşenin halini damdan düşen anlarmış… bolca dua etmeye devam edelim inşallah