Cdem21 hiç tedirgin olma tedbirini al ama çok düşünme, ben iki aydır diken üstündeyim tetikte bekliyorum ha geldi ha gelecek diye düşünmekten anı yaşayamaz oldum o yüzden sal düşüncelerini akışına bırak çünkü o ne zaman isterse o zaman geliyor kimse bilemez bunu, herşeyin bir vakti saati var inşallah doğru zamanda sağlıkla gelsin 🌸