Hanife12_ benim 6 dan 14 haftalığa kadar sürmüştü bulantı ilacıyla bişeyler yiyip içebiliyodum bı gün ilacım bittiğinde çok sayıda kusmam olmuştu 8i de geçmiştir hatta artık öğürmekten karnım acıyodu serum takmıştı sayı çok olunca hastaneye gitmemi söylemişlerdi şuan 24 haftalığım 3 gündür tekrar başladı kusma sayım 10u geçtiği için acillik oldum serum taktılar sende görün doktora canım