Kızlar 8+3 teyim bugune kdr hıc lekelenmem olmamıstı akşam ıkı uc damla sabah ıkı uc damla şeklinde kahverengı lekelenmem oldu tam da adet günüm onunla bi ilgisi var mıdır dr a sordum sabah akşam progestan kullan dedi.Benzerini yaşayan ilacı kullanan var mı?cok az bi şekildeydi ben mi abarttm bilemedim