Esra8861 merhabaa tatlım ben hamileyim 15 gün snra dogumum var kullanmadık daha biberonumuzu ama şöyle bahsedeyim çok araştırmacı bi anne adayıyım aldıgım en ufak şeyi almadan günlerce araştırırım ve bı biberonuda çok araştırarak aldım , dr browns alacaktım içindeki aparatı sayesinde bebekte gaz oluşumunu önlüyormuşş diye ,tüm eczaneleri gezdim bulamadım internette cok karışıktı yeni dogan olanını bulamıyordum 10 tane eczaneye sordum hepside dr browns yok dedi ama onun yerine ,fiyatı biraz daha uygun WEE BABY GAZ ÖNLEYİCİ biberon var dediler onunda aparatı var içinde gaz önleyici cok araştırdım hepsi cok iyi oldugunu aynı işlevi gördüğünü söyledi hiç tereddütsüz alabilirsin gazı oldukca önlüyor bebekte ve 150 ml olanını aldım ben ,sende onu al birde büyüğü var 250 ml onuda daha snra alırsın.plastik şişe olanını aldım fiyatıda 30 tl idi aldıgımın ama daha uygunada bulabilirsin 🌸