Sata göre 4+3 gebeyim. 2 defa kan testi yaptırdım güzel artıyor kan değerim. Cuma sabahı 814tü. Özel hastanede doktorum, fazladan muayene ücreti ödemek istemiyorum. Şu an doktora gitmem gerekiyor mu? En doğru zaman ne zaman beklememde bir sakınca olur mu 1 hafta 10 gün daha bekleyip kese ve kalp atışını beraber duyabilirim belki diye düşündüm. Bir yandan da ya kese oluşmadıysa bir sorun varsa önceden bilemezsin diyorum. Sağlıksız ilerleyen bir gebelik olsa dış gebelik kimyasal gebelik gibi şeyleri farkeder miyim?