Arkadaşlar bir tecrübemden bahsedeceğim: 6.aydayım ilk aydan beri bir sürü vitamin kullanıyorum. Hani derler ya hamile ol olma farketmez herkes için vitamin kullanırsan kışın hastalanmazsın diye. YALAN. Önceden de sürekli hastalanırdım. Şu an da daha kış gelmedi 2 kere hasta oldum boğazım şiş ateşim var öksürüyorum. Yani içsen de içmesen de hastalanıyorsun. Ve işe yarıyor lafları da YALAN. Bünyeyle ilgili her şey. Hiç vitamin kullanmayan hamile bir arkadaşım var evde durmuyor şu anda da yurtdışında tatilde ama hasta olmuyor. Ben markete gidiyorum soğuktan hasta oluyorum 😂