Merhaba kızlar 28 Ekimde Regl oldum ve ayın 1 inde falan bitti şuanda da aşırı bel ve kasık ağrısı çekiyorum aynı zamanda da miğdem bulanıyor hamile olma ihtimalim sizce var mıdır gebelikte deniyoruz böyle durumla karşılaşan var mı ne zaman test yapmalıyım sizce