glnr_21 Merhaba kızlar ben 28 haftalığım bu gün kontrole gittim bebek 39 cm 1250 kg civari dedi başı aşağıda pozisyonu normal doğuma uygun dedi böyle olup sonradan değişir mi
EAK glnr_21 genelde değişmiyor ama değişedebilir 36dan sonra falan çok çok az dönüyor bebek içerde ama öncesinde her şey mümkün
Annesininportakali53 glnr_21 29 da döndü 37 olduk hala baş aşağı canım genelde değişmiyor ama degisedebilir
YaseminBatrk glnr_21 son haftalarda yeri daraldığı için değişmiyor pek. Ama benim kızım 32 de baş asagiydi 36 da döndü yukarı . 38 di sanırım tam hatırlamıyorum gene baş aşağı döndü. Çok nadir de olsa dönebiliyor. Dönmesi için çok uğraşmıştım🤭
Armin-Guney Haftadayim Bende. Bir sebepten kadin doğum acile gitmistim orda makat gelis bilgisi verdi . Kendi doktoruma söyleyince cok kızdi ve bu haftada neden böyle gereksiz bir bilgi verildi anlamadim, 10 dk da bir yer değiştirebilir. Daha doguma kadar kaç kere değişir. Bu sebeple suan bu konuda bilgi vermeyeceğim dedi . Ilk hamileligimde de baş aşağı olduğunu 32. Haftada söylemişlerdi ve sonra her gidişimde baş asagiydi . Yani degisedebilir degismeyedebilir 🤷♀️
glnr_21 Armin-Guney evet öyleymiş ben aşağıda hissediyorum zaten çünkü normalde kasıklarımın oraya vururdu şuan hep kaburgamın oraya vuruyor
glnr_21 Annesininportakali53 inşallah değişmez normal istiyorum Allah nasip ederse kilosunda uygun olursa şuanlik iyi her şeyi normal dedi