Arkadaşlar merhaba, Ben tüp bebek ile hamile kaldım, Sat 22 Eylül, transfer tarihi 6 Ekim, pozitif test tarihi 18 Ekim, Sat’a göre 7 haftalık görünüyorum ama doktorum ultransyonda 6 haftalım gördü ve 1 hafta geriden geliyor dedi :( Ayrıca bebeğin boyu 31 Ekimde 3,59 mm iken 14 Kasımda 3,77 olmuş ve istediğim kadar büyümemiş dedi. Aranızda bunu yaşayan var mı ? Moralım çok bozuldu :(