Sevim2211 Bugün çikolata deposundan siparişimizi verdik. İnşallah çikolataları güzel gelir daha önce açtığım bir postta önerenler olmuştu hepinize teşekkür ederim 🤗 geldiğinde paylaşımda bulunurum tekrar