Beyazeller Arkadaşlar yarın keseleri görmeye gideceğiz .Neler olacak hiç bilmiyorum ve çok heyecanlıyım .Giderken elbise giysem sorun olur mu ?
elifcicek_07 Kaç haftalıksınız elbise giyin haftanız küçükse alttan bakarlar çünkü. Biz erkenciydik biraz hem ben hemde bebek 4. Hafta da hem keseyi hemde yolk sacı görmüştük. Ama normali 6. Haftadan sonra
Beyazeller elifcicek_07 6+1 olacağım yarın ☺️Alttan istemiyorum sadece karından eğer göremezse sonra giderim
elifcicek_07 O zaman pantolon giyin sadece karnınızı açacaksınız sonuçta elbiseyi komple sıyırmak zorunda kalmazsınız