yagmur50 Kızlar bir kaç gündür kasık,bel ve karın ağrısı var bazen şiddetleniyor sizce bu durum normal midir 🤔
Minik_annee yagmur50 bende 15 haftalık oldum sağ kasık tarafim arada kasılıyor acaba rahim büyüdüğü için mi bebek yukarı çıktığı için mi bilemedim
yagmur50 Minik_annee internette öyle yazıyor ama yinede insan endişeleniyor açana normal mi değil mi diye 🤢
Maysaamoms5 yagmur50 bende aynı haftada yaşadım çünkü 😬 suan 16+2 günlüğüm daha büügn sordum doktora normal dedi için rahat olsun 🥰🥰🥰