kubraselcuk Kızlar merhaba 🌸 cumartesi gibi 4+2 de 1140 Beta Hcg ile gebeliği öğrendim. Kese ne zaman karından görünür sizce 🙈🙏
Meloo35 kubraselcuk canım bende şun 5+3üm yarın doktora gidicem ilk kez umarım görünür kese ama genelde 6.haftada görünür diyorlar karından ultrasonda görünmezse vajinal ultrason ile kesin görülüyormuş
tubiii11 kubraselcuk bu kişiden kişiye değişiyor bence tam 5 haftalıkken gittik karından gördü ama yanılma payı bıraktı bir hafta sonra netleşir dedi . Kimisi 6 haftalıkken de görebiliyor. Vajinal ultrasonla daha erken görüldüğü söyleniyor ama ben baktırmadım şahsen :)
Bilge12 kubraselcuk Canım ben gittiğimde 4+3 te karından gördü keseyi 6+3 Ken kalp atışını duyduk beta HCG değerinin 3000 üstü olması gerekiyor görmem için endişelenme göremezsek demişti göründü :)
kubraselcuk Meloo35 beta 3000 olunca karından görünür diyorlar canım ama bende bilmiyorum erken gidip kendimi yıpratmak da istemiyorum
Meloo35 kubraselcuk benim betam 16000 canım o zaman görünür büyük ihtimal benimde haftama göre çok yüksek zaten